tråktest ..

Namn: Matilda
Födelsedag: 24:de november
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: BLONT
Längd: 1.69 .. typ
Höger/vänsterhänt: höger
Värsta ovana: sträcker ut tungan när jag skrattar, hahah.
Stjärntecken: Skytten
Sko stl: 36-38
Är dina föräldrar skilda: Nej!
Skor idag: haha va ? converse ?
Din svaghet: ingenting (a)
Dina rädslor: Björnar är jag rädd för .. och fötter .. eller ja, fobi kallas det kanske .. haha
Mål för det här året: ha kul.
Mest använda fras på msn: k / brb
Det första du tänker på när du vaknar: vad är klockan / nytt sms ?
Dina bästa kännetecken: typ .. glad ?
När går du och lägger dig: när jag är trött eller får panik för att klockan är mycket ?
Mest saknade minne: vettefan..

Favorit
Färg: vit - svart - rosa kanske ..
Mat: oj .. donken, lätt. haha
Sport: fotboll eller basket isf.
Djur: Hund .. fast jag är allergisk mot pälsdjur så ..
Glass just nu: Ben&Jerry- Cookie Dough
Godis: allt surt.
Sallad: Ost och skinksallad / mozzarella !
Skådespelare: öh ? vet inte ..
Låt: save the world ?
Bokstav: M
Nummer: 9
Tuggummi: mint kanske..
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Ingen aning…
Radiostation : nrj
Parfym: björn borg.
Kroppsdel på motsatta könet: gissa ? huehue .

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: vettefan..
Hur vill du dö: I sömnen
Vem är blygast: Jag
När grät du mest: jadu.. nån gång ...
Vad är den bästa känslan i världen: att älska någon, tror jag :)
Värsta känslan: irritation .. haha, när jag blir irriterad är et inte kul att träffa mig ..
Vart vill du bo i framtiden: STHLM, helst med min bejb såklart :´).
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: helt ärligt, inte så små tuttar. haha, faktiskt .. 
Hur länge tror du att du kommer leva: Länge till iallafall.

Har du någonsin…
Varit kär: ohja, jag är !
Blivit dissad: Har hänt ja.
Rymt hemifrån: nej:)
Skolkat: har hänt..
Tänkt på självmord: -
Sovit utomhus: Japp,.
Gråtit i skolan: haha ohja.
Spytt i skolan: aldrig.
Velat bli modell: haha faktiskt ;).
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: aa.. pussat alla killar bakom en sten på skolgården i typ 2:an-3:an ? hahah
Sett en död människa: nej ..
Druckit alkohol: snarare smakat ?
Använt droger: Nej
Ätit sushi: smakat - fyfan.
Varit på scen: Ja några gånger .
Varit full: nej.
Retats: Ja, man har ju en dryg syster .. ;)
Blivit nerslagen: Nej.

Du…
Svär: Jämt..
Sjunger bra: inte bra och inte dåligt.. nått imellan ;).
Vill gå på högskola/universitet: vet inte ..
Vill gifta dig: inte än, men sen så !.
Tror på dig själv: Ibland och ibland inte
Kommer överens med dina föräldrar: iblad kanske ;D
Gillar åska: Nej, men ibland är det bara mysigt men aa ..
Spelar något instrument: Nej
Äger en iPod: aa.. fast nej, eller jag har typ tappat bort den jäveln ...
Ber: Nej.
Går till kyrkan: 1 gång om år faktiskt .. på självaste julafton om jag inte minns fel, och jag har verkligen nått emot det, det är skit tråkigt...
Sover med gosedjur: har ett i sängen ibland.. om det nu räknas.
För dagbok: Nej inte längre
Dansar i regn: Nej
Sjunger i duschen: alltid..

This or that
Pepsi/Cola: Coca cola
Mcdonalds/Burger king: donken, lätt !.
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: TV
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

Kan du…
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Nej
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: haha, jag vet inte . typ ;)
Ha dina ögon i kors: aao
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: kan o kan .. jag gör när jag vill och det ser ju kanske inte så bra ut ;).
Äta vad du vill utan att oroa dig: Jag bryr mig inte, ät ät ät !.

Vem var den senaste personen…
Du nuddade: oj.. Ellen
Du pratade i tfn med: min älskling !.
Smsade med: älskling
Du kramade: Ellen
Du skällde på: min systeryster ..
Sportade med: Ellen, haha, eller ja.. vi gick .. runruset ;)

Senast du…
Skrattade: Några minuter se .
Grät: igår, av skratt dock..
Filmen du såg: öh.. vet inte ..
Tuggade tuggummi: i förrgår ? kommer inte ihåg ...
Drog ett skämt: igår kanske ? ;)
Sång du sjöng: idag !.

Vad/var/hur…
Var är du: Hemma
Vad ser man utanför ditt fönster: min gård, hus,dagis allt möjligt ..
Lyssnar du på musik nu: nej

Om ja, vad:

Vad har du på dig: linne o shorts, .
Hur ser din musmatta ut: har ingen ?.

Tror du på…
Liv på andra planeter: nej
Mirakel: Ja
Magi: no
Kärlek vid första ögonkastet: nej- isånnafall blir man kär i utsidan, inte insidan ..
Gud: Nej
Satan: Nej
Spöken: mjo, eller jag vet faktiskt inte ..
Tomten: Nej

Random
Vilket land skulle du vilja besöka Usa
Hur många kuddar sover du med: 3 st.
Dricker du mjölk: Ja, älskar det. Iskall mjölk !
Person du hatar mest: ingen.
Tror du gud är en tjej: tror inte på gud.
Var tror du vi hamnar när vi dör: Nangiala såklart!
Hur många signaler innan du svarar: 4-5
Vad borde man uppfinna: vet ej..
Är du ett hälsofreak: Nä,
Om du fick åka till en annan planet: Vill inte
Vad är det värsta vädret: Storm
Lekte du med barbie som liten: Ja, .
Hur många betyg har du IG i: inget hoppas jag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0