vi kör på en sån där lista igen då ..

snodde den här av thilda ! *klick*
SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös? - båda
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ohja !
2. har du skolkat? - har jag säkert ..
3. varmt eller kallt? - varmt!
4. soligt eller regn? - soligt!
5. fanta eller cola? - lätt cola !
6. är du nyttig av dig? - verkligen inte, skiter man väl i, ät det du gillar. 

OM MIG
1. vad heter du? - Matilda Wallin
2. syskon? - 1 lillasyster
3. Vart bor du? - Stockholm ! - sen är mitt andra hem i kilafors. säger vi ;) 
4. Hur många barn vill du ha? - oj, 2 ?
5. Vill du gifta dig? - Har börjat fundera lite o jag tror faktiskt inte det.. men kanske när jag är jätte gammal ;)
6. Favorit tid på dagen? - kvällen !
7. Humör just nu? - glad, fundersam och uttråkad :)

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - nej
2. Sjungit? - ohja, alldeles för mycket tydligen - stackars min familj .. haha.
3. Blivit kramad? - ah ! av pappa ! :)
4. Känt dig fånig? - ohja !
5. Saknat någon? - älskling ...
6. Dansat galet? - alltid, eller hur mamma ? ;)
7. klippt håret? - nej
8. Gråtit? - nejje ! sånt skit gör man inte ! ;)

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - mjo, dock var det inte mig dem ville åt ;)
2. Har du en hund? - nej
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon såklart - eller det beror på, ibland vill man vara själv.. 
4. Tror du på spöken? - nej
5. Är du mörkrädd? - nja, inte mörkrädd precis men lite .. eller hur man nu ska förklara ..

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Nej !
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa. 
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - är i ett nu ?.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nop.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Om jag har .. det är det värsta med mig, svartsjuk är jag jämt. 
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nä det tror jag inte, inte vad jag kan komma på.
7. Har du varit på en blind-date? - haha, nej :)
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - man säger det bara om man menar det ? 
9. Saknar du någon av dina ex? - nej :)
10. Somnat gråtande pga kärleken? - hahah. inga kommentarer.
11. Brukar du tänka på dina ex?- Naj !

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - ja
14. Är du ofta med dina vänner? - men såklart, inte nu i början på lovet men annars så ^^
15. Vad brukar ni hitta på? - galenskaper ! alla mina riktiga kompisar är galna så .. hih :) 
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - jaarå :´)
17. Vem vet mest om dig? - ellen eller pauo ?

OM DIG
1. Hur lång är du? - 169 ?
2. Vart bor du? - Sollentuna-stockholm-norrviken ?
3. Är du nöjd med ditt rum? - Ja, litet och mysigt :)
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - lite mörkare blond :)
5. Vad väger du? - runt 50 :)
7. Har du någon sjukdom? - nej, men galen är jag så nått är ju fel, hah ;) 
8. Är dina föräldrar skilda? - Nejje ! :)
9. Gillar du skolan? - nej
10. Hur svarar du i telefonen? - hej det är matilda / hallå ! / tja / hejsan / hej osvosv. 

VAD
1. Åt du senast? - choklad ! :)
2. Drack du senast? - cola.
3. Har du på fötterna? - strumpor ?
4. Lyssnar du på just nu – musik
5. Gillar du mest hos dig själv? - att jag är som jag är. lite halv knäpp  ;)

vi kör den här också ..

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej,jag tror inte att man kan bli kär om man inte känner personen, men man kan självklart få intresse, om ni förstår vad jag menar :) 
2. Har du någon gång blivit sårad?: Om jag har ?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: ohja !
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: yes.
5. Har du haft en hemlig beundrare?: De vet väl inte jag ;)
6. Är du kär?: om jag är ?! . gud ja.
7. Vill du gifta dej när du blir stor? : somsagt nä. 

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: bilddagboken
2. Hår eller ögon?: ögon?
3. Katter eller hundar?: Hundar. fast jag är allergisk mot alla pälsdjur ;) 
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: få bästa ..!
5. Tv eller internet?: internet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: cooooola !
8. Pengar eller lycka?: pengar är lycka , höhö ;)
9. Dag eller natt?: båda men jag gillar natten mer faktiskt, vet inte varför ..
10. Msn eller mobil?: mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej
2. Brutit ett ben?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: ah
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej
5. Ljugit för någon du tycker om?: mjo, tyvärr.
6. Ätit en hel tårta?: haha skulle aldrig kunna ..
7. Gjort bort dig offentligt? : jämt..
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: neh,
9. Gråtit när ett husdjur dog?: hihi aa. min lilla pärlan .. åh ..
10. Velat försvinna?: kanske det ?

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Pappa
2. Telefonsamtalet du fick?: det var paulina men det var sandra som pratade ;)
3. Personen du var med?: Syrran. :p
4. Roligaste grejen som hänt?: Finns mycket .. 
5. Personen du smsade: Johan Larsson :)
7. Du skrev till på myspace?: jag har inte myspace..
8. Du kommenterade?: öh kommer inte ihåg, nån blogg säkert ;))


kul liv.

Kommentarer
Postat av: THILDA

gullunge!

2011-06-22 @ 22:42:21
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0