10 dagar

Dag 2 - 10 saker jag tycker om. 
* Ben & Jerry
* Kärlek.
* Fredagar
* Kramar
* Mina vänner !
* Alla mina underbara skor :´)
* Att resa utomlands !!
* Choklad
* Coca Cola
* Shopping

Dag 3 - 10 saker jag ogillar.

* Falska människor.
* Sånna som inte tänker innan dem snackar.
* Fisk
* Magont ..
* Vaccinet man tar innan man ska resa.
* Kaviar
* Snö och kyla.
* när folk säger att man är sur fast man igentligen inte är det.
* Skolan
* Huvudvärk

Dag 4 - 10 saker jag vill göra innan jag dör

* Hoppa falskärm
* Skämma ut mig, ordentligt.
* göra nått jag aldrig gjort.
* Bli miljonär (a)
* Skaffa familj
* Ha kul.
* Slå till idioter jag inte gillar, alls .. haha :´)
* Råna en bank
* Sjunga en sång.
* Äta en massa goda saker.

ingen fantasi alls. nu ska jag sova. här får ni dem dagar jag missar/missat !
pusshejj !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, råna en bank :D hänger på ja!

2011-03-13 @ 01:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0