10 saker ..

tar dem här idag för jag ska ju till kina och missar då några dagar men här har ni några iallafall :
Dag 5 - 10 favoritplagg.


Dag 6 - 10 saker jag inte kan leva utan.

 Min mobil
♥ Mina underbara vänner
♥ min data
♥ Tro det eller ej, facebook ;)
♥ Musik !
♥ Min släkt o familj
♥ Min kameraaa ! :´)
♥ Alla mina miljonertals småsaker , nagellack,ringar osv.
♥ mitt smink
♥ mitt landställe, världens skönaste ställe att koppla av på.
jag överlever inte utan mina koss heller för den delen men dem har ju ludde hand om ;)

Dag 7 - 10 viktiga personer.
♥ Ludde
Jennifer
♥ Moa
♥ Vickan
♥ Calle
♥ Tim
♥ Paulina
♥ Felicia
♥ Anton Westberg
♥ Ellen
osv ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0