133 tonårsfrågor.

133 tonårsfrågor.


- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nej ! absolut inte.
Hur många har du varit kär i? 1

Är du kär just nu? jag tror det :´)
- Tio frågor om dig själv

Namn? Matilda
När fyller du år? 24 november
Några piercingar? Nej, inte förutom i öronen.
Vad har du på dig just nu? tröja,linne,strumpbyxor och underkläder
Vilken årstid är bäst? SOMMAR
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna upp brevid någon man älskar och sen finns det sjukt god frukost. hihi :´) 
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mitt hår ,typ ..
Vad är du bra på? Skämma ut mig och andra men är även grym på att slösa pengar.
Vem älskar du mest på denna jorden? Familj&vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon såklart :)

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Mig själv isånnfall, ingen annan vet allt.
Vem är den roligaste av dina vänner? Måste vara Ludvig. Även fast 80% av det han säger är kommentarer om hur dum jag är osvosv.. hah.
Vem är snyggast av dina vänner? Snyggast ? jag är helt klart snyggast. not.
Vem är mest partyprisse? Måste vara Jacob. haha

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Mamma & pappa.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Yessur.

Vem är farligast i din familj? jag är farligast. mitt humör är som en bergodalbana så akta er.
Vem ser roligast ut i din familj? haha, jag har inte så många att välja på ? alla ser lika roliga ut.
Vem är coolast? Pappa, helt klart.
vem sover du oftast med? I min familj ? eh .. ingen aning, måte vara syrran då. jag sover typ aldrig med min familj ?
Roligaste kvällen med familjen? oj, det finns många. när alla är flummiga osv. det är skit kul.

10 frågor om idag

Vad har du gjort? bara suttit här och degat.även gjort lite musikläxa. gick inge bra.
Vad ska du göra nu? äta när farmor kommer :´)
Har du gjort något dåligt idag? jag har .. suttit alldeles för mycket framför den här grejjen.
Vad har du ätit idag? pannkakor och mackor.
Har du duschat idag? Nej, efter maten ska jag badaaaa ! :)
Är du trött nu? lite grann.
Vad händer idag? men haha, inget speciellt.
Går du i skolan? Inte nu för jag har loov dårå men annars så :)
Har du varit i skolan idag; -

- ANNAT

Hur mår du just nu? sådär, nackspärr typ. annars så ;D
Har du piercat dig? No
Är du hungrig nu? Aa.. :(
Vad är klockan nu just nu? 17.49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook.typ 4 bloggar och blogg.se

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? morfar såg jag nu. shit :p
Vem ringde du senast? jag har inga pengar men jag ringde ludde när det tog slut på cash.
Vem sms:a till dig senast? Anton ! :)
Vem  sms:a du till senast? Mamma ! 

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? i fredags träffade jag henne sist
Hur länge sen var det du träffa din farsa?  samma.



- ÖVRIGT
Gillar du punk? eh, nej..
Har du sminkat dig idag? nej ! och det är hur skönt som helst ! :D


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Jaaaao !
Vilket är ditt favoritband/artist? The script, Daniel Adams Ray. det finns skit många ;p 
Vad gillar du för musik? allt möjligt


- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? oh ja !
Har du fler än 3 jeans? oh ja ! många jeans ..
Har du fler än 5 tröjor? oh ja !

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du wax? Nepp
Använder du ögonskugga? nej eller jo ibland..
Använder du kajal? när jag orkar .. :p
Använder du hårspray? Aa
Använder du volymspray? pulver * aa. :D
Använder du mousse? sometimes .
Använder du deodorant? aa, gurka. yea-h
Använder du skinspray? Nej
Använder du parfym? Aa
Använder du läppglans/läppstift/läppsyl? yes.
Använder du brunkräm? nej !
Använder du rouge? den är slut så nej.
Uppsatt hår eller hängande? hängande !
Plattar/lockar du håret varje dag? oftast plattar jag det.

KÄRLEK

Är du kär just nu? men den frågan har ju redan varit? sv; jag tror det..
.
Har du kysst någon idag? Nej.
När kysste du någon senast? nån helg sen, :´)

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande, I guess.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Yes, i typ 2:an ? ;D
Vem sov du senast bredvid? Min kusin !
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? det tar vi inte här va ? :p
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej ?

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Hhahahha. aldrig !!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej. absolut inte.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? orkar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0