cooling !

livet leker. eller ?
hihi, jorå. dagen har väl varit ganska bra, förutom inatt och  imorse. det var väl typ hemskt. mådde verkligen inte bra som ni kanske såg på mitt inlägg jag skrev. men sen så drog jag och mamma och handlade lite. sen efter det åt vi massa god mat och så. runt åtta drog vi hem till fam. Brinley och svullade massa godsaker och bara pratade en massa skit ;). Imorgon blir det skoteråkning & sen ska vi nog till dem igen, imorgon :) trevlans !
Sen tänkte jag kolla om Felicia är hos sin mamma, så kanske vi kan ses på lördag.. :)
uppdate: kom på att hon nog var sjuk.. hursomehelst. jag bloggar nog inge mer ikväll men vi hörs imorgon, på måndag kommer nog en massa fina bilder också. great.
hörs !
Pusshejj !

kom på en sak, när jag är i kina (om exakt 2 veckor) så kommer jag nog göra en kategori typ "kinaresan" för det sägs att det ska finnas datorer och sånt som vi kan använda ! :´) annars får några gästblogga, höhö ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0