fint.

svar på kommentar ;

Ludde :

haha, du vet att du aldrig kommer slippa mig. jag får väl ta tåget upp själv då ? ;) <3


hursomhelst. ja orkar inte med det här. packar mina väskor och lämnar kilababa.
eller inte. jag är kvar till söndag. spelar inte så stor roll helt ärligt.
har många gånger under dem här dagarna funderat på att gå hem till vickan när jag är som mest ledsen.
vickan westh, hon skulle fan göra allt bättre. iallafall prata med mig. jag skulle få luta mig mot hennes axel och gråta. finaste vännen jag har!
kan inte riktigt förklara vad som har hänt i bloggen, det är lite för mycket att berätta. men det finns inget värre än det här. kan inte ens sova på natten. great.
jag ska iallafall kolla facebook nu och så, sen får jag väl vara vaken till 4-5 , jag bryr mig inte.

hejdåråå..

supergammalbild.
hade mitt fina hår där .. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0