godmorgon.

eller kanske inte riktigt.. Idag vaknade jag kl 15.30, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag kom hem runt kl 3 igårkväll.. haha jag och julia(min syster) var hemma hos hanna , och emelie va oxå där :) till en början var det en ganska seg kväll.. men på hemvägen började det bli kul! ;) Vi tog 01.15 bussen in mot stan, för att vi sen skulle byta buss mot storvreta.. Men då kommer jag på att jag glömt min plattång hemma hos hanna (och det är en sak jag inte klarar mig utan!) så aa, när vi kom till stan skulle vi ta bussen tillbaka, men det gick itne fören om 17 min och det var is kallt så vi gick runt lite mellan olika busshållsplatser och kiosker och donken :) haha det kommer en bil som dunkar "mikrofonkåt" på HÖGSTA volym och när vi tittar så ser vi att det är typ 40+are som sitter i bilen! haha fyfan va vi garva x) och så gick vi förbi ett litet gäng med killar och när vi precis är bredvid dom eller vad man ska säga så vänder sig ena killen och ba "UNDRA VAD HON SKULLE TYCKA?!" och pekar på mig x) haha jag svarade med "jaa vad skulle jag tycka?" och fortsatte gå :P Jaja, sen tog vi bussen tillbaka , va där kl 02.00 sprang och hämtade plattången och sprang tillbaka för att hinna med bussen kl 02.14 mot stan igen, sen tog vi 02.36 bussen mot storvreta och var hemma typ kl 03.00 ;) höhö, jag var ganska slut när jag kom hem.. ;) nu ska jag käka frulle, pöss. /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0