Härlig kväll ♥

Yes, kom hem från Anthon nyss, var där med Jossan,Jacke,Paulina,Calle,Anthon,Ellen & Andreas. riktigt mys där.
Sen kom tim när vi drog ;)
Har nyss tagit sån här vaccin grejj inför kina resan, 5 dagar kvar ! :D
Iallafall, har nog träffat världens underbaraste människor, helt ärligt. ni är så grymt underbara ♥




+ många fler, jag har bara inte tid eller ork att ladda upp fler bilder. detta inlägg har tagit 20 minuter att göra ..:)

Men iallafall, dessa brudar kan man verkligen lita på  verkligen prata med ! Puss på er !
Imorron ska jag sooova ut sen ska jag nog vara hemma, chilla, sen ska jag och några friends hem till Paulina ! :D
Vi hörs !
pusshejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0