Hello bitches !

Sitter och ska snart sova, har ar klockan 21.00 och jag ar dodstrott for somsagt .. jag shoppar varje dag har, yeah !
Tack till underbara anton som haller min blogg uppdaterad har medans jag ar borta :)
Btw sa ar det Ipad grejjer overallt har .. kan tillomed kopa en Ipad for 300 spann, kanske fungerar i nan vecka men anda ;) .
Imorron drar vi till kinesiska muren ! :o . coolt eller vad ??
mycket bilder blir det !
Anton far blogga medans jag ar borta !(a)

♥ :)

har lite kvar att handla ..
typ..

Jacka till Jesper :)
Natt till pappa,
massa till mej .. hihi :)

Kan saga att det har stallet ar sjukt billigt .. Idag handlade jag och tjejerna en hel javla pase med Oreos ! ;o SVULL !
men det finns hur mycket smaker som helst har ! :)

vi hors ! puss o kram !

Kommentarer
Postat av: Wiwwi

Varför köper du nånting till honom men inte till mig? :( nu bli jag ledsen!

2011-03-25 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0