hos pappa nu :)

hejhej , sandra här! shit vilken stress dag! haha jag fick det väldigt bråttom imorse, men hann till skolan i tid iallafall :) men jag hann dock inte käka någon frukost, så jag tog med mig kaffe i termos till plugget ;) haha, jag blir så mycket piggare och koncentrerar mig bättre om jag får kaffe på morgonen, så det har nästan blivigt ett måste! Efter skolan stressade jag till sollentuna centrum för att jag behövde en ny fundation.. självklart hade kicks slutat sälja Nivea som sminkprodukter, alltså hade dom inte den fundation jag ville ha. Så jag var tvungen att att stå och prova massa olika fundations, vilket jag inte alls hade tid med!! Det blev iallafall en från maybelline :) Sen stressade jag tillbaka hem, och när jag är precis utanför dörren ringer pappa och säger att han ska komma runt 5.. haha ALL DEN STRESS I ONÖDAN! Jag hade ju kunnat fika eller något i sollentuna.. Jaja, nu sitter jag iallafall hemma hos pappsen, och min syster kom precis så jag ska väl gå och hälsa på henne nu :) btw, Vad skönt för matilda att hon är framme nu! jag tog reda på att det tog ca 8-9 timmar att åka till kina beroende på vart i kina dårå.. men shit vad jobbigt, och tänk att hon var vaken hela resan oxå! Jag hade inte klarat av det, jag hade blivit såå rastlös! haha , ett hål i golvet som toa verkar ju inte heller så roligt.. jaja , matilda det är en ära att blogga åt dig finis :) pössar /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0