jag är rädd..

herregud, sitter hemma med .. family guy på tv:n och så ramlar all snö från taket ner.
hela jävla huset skakade och jag skrek. fyfan, det där är hemskt. det ramlar ner snö lite då o då ..
jordbävning (a)

btw, jag är inte alls avis på dem som ska på Oskar Linnros ikväll. nejnej inte alls.

faaaan ! jag vill dit.

Sen ska mamma och pappa på bröllop den 29 juli så det blir nog inget storsjöyran heller.
hejjagskagåochdönu,inget fungerar ju.
fuckat liv jag har.

hade det varit sommar nu hade jag fan cyklat till Anton och varit med han ikväll men den planen sprack ju.
yey -.-


Kommentarer
Postat av: LL <3

yees! du kommer inte hit! <3

2011-03-04 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0