Ojojoj..

Helloo , sandra här igen ! :)
Jag hade tänkt att skriva igen så fort jag visste att Matilda va på planet men jag råka somna efter skolan och har precis vaknat , hehe ;)

Jag tror iallafall att Matilda skulle vart på Arlanda kl 4, och att planet skulle gå 18.05.. så hon är påväg nu ! :D
Är det någon som vet ungefär hur lång tid det tar att åka flygplan till kina? Iof vet jag inte vart i kina hon skulle, men som jag har förståt det så skulle det ta rätt så lång tid.. Stackarn, jag har inte något emot att flyga men alltså max 5 timmar! Det är så hemskt att bli rastlös på planet och inte kunna sova för att fördriva tiden.. uschfy.

Jaja, Idag började vi 08.20 med hemkunskap sen har vi haft Svenska, Lunch, NO, Engelska, Spanska, Klassmöte.. Svenskan var helt onödig, till lunch hade våran kära skola hittat på något så roligt som marmeladgryta som smakade skit! På NO:n hade vi prov som faktiskt gick jätte bra! det ända jag inte kunde var att skriva en kemiskt reaktionsformel.. haha, Engelskan behöver jag inte ens ta upp.. Låt oss bara säga såhär, jag hatar det. Sen var det spanska och då var det en del av ett prov jag skulle göra om som oxå gick väldigt bra! :D Efter det var det som sagt kalssmöte och det va ju oxå ganska onödigt eftersom att klassen inte hade något att prata om.. Men sen ENTLIGEN var helvetet slut !! Efter skolan var jag med Jessica och Rebecca ett tag, eller typ 30 min sen gick jag hem och jag skulle bara lägga mig och titta på tv, men somnade ;) Nu är jag vaken och har precis ätit middag, fläskfilé, potatis och café de paris-sås, love it! Jag funderar på att ta en dusch nu.. eller gå ut och träffa någon .. hmm, det blir ett svårt val!

pössar /Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0