Peter LeMarc


Här kommer tårarna
Gråt, gråt, gråt
Är det nånting jag sagt?
Är det nåt jag kan göra nåt åt?
Snart kommer tystnaden som om nåt gått itu
Så från hjärta till läppar
Vill du visa vad du bär på nu
Jag är en man som gör så gott jag kan

Jag försöker lära mej
Lära mej att älska dej
Låt mej bara lära mej att älska dej

Ibland är du en vän som jag känner alltför väl
Ibland en gåta som klingar i min själ
Och jag kommer aldrig närmre än bara nästan nära dej
Lämna mej inte här utanför
Låt mej in, jag vill lära mej
Lyssna till en man som gör så gott han kan

Jag försöker lära mej
Lära mej att älska dej
Låt mej bara lära mej att älska dej

Jag trodde det var länge sen vi genomskådade varann
För det är bara du som kan uttala mitt namn
Ser du inte bettet på din skuldra efter alla år som gått
Jag vill dela dina synder, jag vill dela dina brott

Mitt uppsåt är ärligt
Så sätt en smula lit till mej
Tro mina ord
Eller i alla fall det jag ger till dej
Att det här ska vara så svårt
Allt kunde vara så lätt
Vi har ju bara varandra
Där ute duggar regnet tätt
Bara du går över mina marker nu

Jag försöker lära mej
Lära mej att älska dej
Låt mej bara lära mej att älska dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0