Sandra skriver ! :)

hejhej bloggen och alla matildas läsare! :) jaa, det är jag som kommer försöka hålla bloggen vid liv och skriva här medans lyckosen Matilda är i Kina och käkar god mat! ;)
 
Medans Matilda och alla andra från kinesiskan är lediga idag måste vi andra sorligt nog fortfarande gå till plugget.. Jag är så sjukt trött idag, jag somnade ca kl 3 inatt så det är inte så konstigt.. Kalla mig nörd men jag låg faktiskt och läste Twilight och fastnade helt, så tiden liksom bara rann iväg ;) haha, hur som helst så ska jag fixa det sista nu.. dvs, borsta gaddarna, samla ihop böckerna och hitta hemmanycklarna så jag kan låsa dörren efter mig :) oooooooch bussen går om 7 minuter, fan nu blev det stress!
 
trots stress, så får ni en bild :)
det är hela gänget från kärlekskonserten, så duktiga och begåvade allihopa!
pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0