Svar på frågestunden :))

Postat av: Anonym

Är du kär i timfuckis?

Svar: Oj, undra vem som har skrivit den här kommentaren ;), Nej det är jag inte :) han är dock min bästavän:)

är du oskuld?

Svar: Sånt svarar jag inte på här men jag ska vara ärlig, ja.

Om du fick ha samlag me vilken kille du vill, vem skulle det vara?

Svar: Nån jag gillar, helt klart.. hihi, jag vet inte riktigt annars;)

hur är en bra kille enligt dig?

Svar: Han ska inte bara bry sig om sig själv, utan även andra.
Han ska ge lite komplimanger då & då.
Han ska vara snäll och ha humor, mycket viktigt. sen behöver han inte ha lika dålig humor som mig men aa ;)
han ska vara glad o positiv:)

Har du tänkt på någon i din klass när du onanerat? Isånafall vem?
Svar: wtf? *ignore*

Postat av: Sandra

misstänker du oxå att calle skrivit de tidigare kommerntarerna ? ;)

Svar: skulle inte förvåna mi om det var han ;)

Postat av : Anonym

Är du nöjd över dig själv som person?

Svar: Aa, de är jag. det finns säkert negativa och positiva sidor av mig ( finns det hos alla..) men jag skulle inte vilja ändra på nått. vet inte varför men aa :)

Postat av: Mariell

1.om du fick välja en person som du skulle vilja träffa, vilken som helst, vem skulle du då välja?

Svar: oj, vad svårt, jag skulle vilja träffa.. Oskar linnros, Daniel Adams Ray, Micheal Jackson, osvosv.. 

2.Bästa tips du har för att få så långt fint hår?
svar: fläta håret innan du lägger dig, (det gör jag varje kväll!), platta inte håret varje dag. det funkar för mig iallafall:))

3.Vem är Anton? som gästbloggade menar jag? berätta gärna lite om honom:)

Svar: Anton Larsson, en grym kompis som jag träffar alldeles för sällan. Han är grymt rolig också. kort förklaring kan man väl säga ;)

4. har du varit på kinesiska muren?
Svar: Jajjemen! skit häftigt var det!!

5. din bästavän?
Svar: Oj, finns många.

6. Ludde har vi inte hört så mycket om , vad har hänt mellan er? :o
Svar: Det har väl inte hänt nått speciellt, jag har varit i kina, ha har skaffat flickän sen har jag inte pratat med honom så .. men det är som vanligt, bara det att vi inte pratar lika ofta :)

Postat av: Clara

Vart har du köpt klockan på typ förra inlägget ?
Svar: i kina :)

Singel ? :)
Svar: aaaarååå ! :)

om du fick göra vad du ville just nu vad skulle det då vara ?
Svar; Sovaaa. hah:) nej men träffa min gammelfarmor !
hejjhopp ! :)

Postat av: Anonym

lägg ut lite bilder från kina ? :))

svar: det kommer :)


Kommentarer
Postat av: CALLE SVENSSON -.-

Trött på att höra massa shit om att ja skrivit ngt om tim på din blogg, de här är andra gången ja besöker din blogg matilda och ja har inte skrivit dom där grejorna :s .. Ja är 0,0000000% intresserad av erat relationship, men tack för att ja finns i era huvuden x) Lova ya fellas xD !

2011-03-31 @ 21:44:12
URL: http://www.slickadoik.se
Postat av: Matilda

Haha okeeeej :)

2011-03-31 @ 21:50:24
URL: http://matildaawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0