tankar..

Åhh !
jag skulle kunna döda för sommar nu. Sommar, dem första dagarna när det är grymt varmt och alla ligger på gräsplanen på skolan. för fejkgräset blir så varmt. haha. konstiga tankar men alla är där på rasten och nästan alla kommer försent. Kommer ihåg förra sommaren så hade jag och Jenni krig. med snus ?  lång historia.
sen var det en gång. killarna hade kul och kastade as mycket vattenballonger på mig. blev inte riktigt som planerat kanske. men idag skrattar jag åt det. Eller precis i början när jag o Jennifer blev kompisar igen. vi tog med oss fryst mango och satte oss på den där jäkla fotbollsplanen och träffade ett helt killgäng som spelade fotboll. Okej, jag har minnen från andra ställen också. Kommer ihåg när alla cyklade ner till norrviken och badade :). Eller alla gånger vi har gått och cyklat till stinsen. Köpt glass och satt oss utanför och pratat. Eller på UNG08 , jag kommer ihåg att jag och Moa hade på oss leggings. det vart så sjukt varmt. samma sak när vi åkte in till Gröna Lund, alla hade guldkort men jag var borta halva sommaren så jag köpte aldrig nått. så den här gången var jag pank. jag städade pappas bil, fick 500:- och åkte in till Gröna lund med tjocktröja och leggings. lång historia men jag höll på att dö. på morgonen var det kallt, sen vart det grymt varmt.. haha.
& alla gånger jag har suttit utanför skolan och åkt skateboard & longboard. har ramlat 123939477 gånger men kul var det ! Eller när jag åkte båt med felicia, eller när vi var sjukt många och alla åkte och spelade basket på kilaforsskolan.
åhh, jag saknar det. tur att det inte är så lång tid kvar nu.
lite bilder från i sommras. bilderna kommer från Moa..






okej, jag tror att ni förstår .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0