helgen :D

fredagen : åkte dit, vi tog med oss några chipspåsar, lite läsk, musik och killarna satte på sig "one piece" och jag och Ellen körde på pyamas och sen satte vi oss på "stora bryggan"
helt sjukt mysigt hade vi ↓









Lördagen:
Vaknar, går upp och sen drar vi till Centrum och handlar lite allergi piller till mig, köpte även lite energidryck och så, sen drog vi hem, käkade sjukt god mat, killarna fiskade lite, fick dock ingen fisk. Blåste så mycket.Sen på kvällen hade vi det skit mysigt, satt med Ellens familj och spelade spel, självklart tjejerna mot killarna och ja, killarna vann ;). Senare runt 12 ringde älsk mig, pratade ett tag sen klockan 2 hade alla vi panik för då skulle tydligen jorden gå under, men gjorde den det ? nej :)
sen snackade vi lääänge sen somnade jag. också skit härlig dag !! ↓









Söndagen :
Vaknade, gick upp, badade och sen gick jag o killarna en skit lång promenad, 1 timme dit och 1 timme hem. I gummistövlar .. så idag har jag skavsår, ohja.
Sen drog vi hem och packade allt sen kom vi hem och då väntade denna skönhet på mig, underbart eller vad ?
okej, den är inte ny men det skiter man väl i ? bättre än min förra skit mobil iallafall :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

När blev du och din pojkvän tillsammans ? :)

vad kostade din kamera ooch är den svår att använda ?

har du varit i kina ? isånnafall kanske du kan berätta lite om hur det var och så ? :)

kram !

2011-06-12 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0