Hemma.

Var i Sollentuna med Paulina och Anthon.
Skratt, Skratt och ännu mer skratt, sjukt kul hade vi..
det är bara liiite drygt att sakna min bejb, men jag får vänja mig.
hm.. nu ska jag göra min musikläxa som skulle in nyss, eller jag vet inte. Jag gör den så får vi se sen :)
skriver mer sen tror jag :)
pusshejj !
11 riktiga skoldagar sen looov .. skönt eller vad ?! :D:D






lite bilder från en dag då jag och Ellen låg ute och solade, det var 25 grader varmt, underbart.
har lust att ligga och dega ute, men jag tror att jag kan ge upp ideen, för idag är det regn och moln. kul

Kommentarer
Postat av: ANNA ♥

damm women,perfekt kropp eller vad ! ;)

2011-05-19 @ 09:57:08
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0