Hoffmaestro - älska.

Lätt bästa helgen på länge, underbart ju.
Den har spenderats med världens finaste vänner.- speciellt en :´)

Fredagen: Kom dit ganska sent, drog till Danne och träffade en massa människor, mycket mysigt.

Lördagen:
Var tvungen att vakna 7.30 för Candise vaknade då, var sjukt trött, somnade 2345546 ggr, i typ 2 minuter. hursomhelst, runt 17.00 kom Jesper o walle hem till mig, sen drog vi med mamma hem till Vickan och där träffade vi massa människor åt middag och aa, den kvällen var ju bara helt grym :´) .

Söndag:
Vaknade 11 , åt frukost med Candise, hm.. vädret sög, tittade på tv, sen klockan 14.30 drog jag ner till Station och sa hej då till Emil o Walle ♥
Sen när jag kom hem var bilen packad, vi drog hem, åt kinamat. nu sitter jag här och har förjävla ont i magen igen, jag klarar verkligen inte friterat, h a h a. aj.

kan ju säga att sommaren 2011 kommer bli grym iaf ! :)

pussohejj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0