♔ KungKungKung ♔

jadu, vad hände igår ? hm..
skolan på dagen, sen drog vi till sollentuna o handlade lite mat och så, sen när vi hade varit där i typ 1 timme var vi tvugna att dra vidare till skolan för där var det "avskedsmiddag" för kineserna . Blev lixom tvingad att stå framför alla dessa människor och snacka engelska. Jag hatar sånt.
Iallafall, Jacke o Anthon o Ellen kom dit och vi pratade lite. Sen drog vi ut, för att dem ville leka i lekparken O.o , hursomhelst, jag frös ihjäl så jag drog med Elle till busshållsplatsen. Sen kom jag hem, la mig i sängen sen ringde underbara Walle mig ♥.
Vi snackade ju tills han mobil dog sen somnade jag. Sen idag har jag bara varit @school.
nu ska vi snart dra till Arlanda för att säga hejdå till Candise.
vi hörs ikväll !

knasigt b-ruden ;)
pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0