Jajjemen.

3:dje dagen hemma .. hur trött som helst, känner att jag har lust att dö och vakna på skolavslutningen ..
jag har so grejjen och göra och den gör jag tilsammans med Tim, men vad har han gjort ? ingenting ..
haha, hursomhelst, ska försöka göra klar den här och hoppas på det bästa, kommer förmodligen få ig men jag ar iallafall gjort det jag kunnat.. åh.. trött jag blir.
Sen iallafall så ska jag..

läsa klart svenskan och efter det ska jag göra utvärdering.

Träna på kinesiskaprovet jag har imorron, förengångsskull ska jag försöka klara det..¨

Träna på no provet jag missade i tisdags, kommer nog göra det imorron.

Sen kan jag ta det lungt och skita i skolan för då är allt gjort.

kul. nu ska jag käka sen leta efter en avslutningsklänning & ett par skor :)
hoppas på lite hjälp av min pöjk kanske. hatar att välja skolavslutningsklänning. haha :)

vi hörs  senare ikväll !
pusshejj


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hur gammal är du ? :)



skit snygg mage o rumpa har du iallafall !

tränar du ofta ? :)

2011-06-12 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0