nu har jag sådär tråkigt igen.

50 frågor om mig


1.Vad/vem fick dig att skratta idag? ingen, alls.

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? jag sov, förmodligen jävligt djupt. 

3. Vad gjorde du för 30 min sen? smsade.

4. Vad hände dig 1996? jag föddes ? :)

6. Tre ord varför du sist spydde? - ma gs juk.

7. Vilken färg är din hårborste? har 3 olika Silver,rosa,blå

8. Vad köpte du sist? - oj, kommer inte ihåg..

9. Vad fick du senast i present? godis,pengar?

10. Vilken färg är din dörr? Vit

11. Var förvarar du dina pengar? i min plånbok. 

12. Hur var vädret igår? kanon, vaaarmt:)

13. Vem kramades du sist? .. alla igår när jag sa hejdå?

14. Vad ser du fram emot? - deru.

15. Vad är 15? - ett tal?

16. Vilken skostorlek har du? 37-38

17. Vill du klippa dig? njaae, hatar att klippa mig, blir alltid fail. 

18. Är du över 25? om du menar cm så aa , höhö.

19. Pratar du mycket? haha hela tiden, o ointressant äre.

20. Kollar du på O.C.? aa , ibland.

21. Har ditt namn ett "x" i det? haha,nej?

22. Känner du någon som heter Steve? nää

23. Hittar du på egna ord? - Haha, njae. ibland an det bara komma ut nått random ord men aa..

24. råkade jag radera..

25. Är du en typiskt svartsjuk person? nä, eller det beror på vad det handlar om..

26. Vad har du för mobil? samsung, suger..

27. Vem ringde dig sist? Walle :) ♥

28. Biter du på naglarna? nää

29. Har du lockigt hår? haha nä

30. Vilken konsert ska du på härnäst? Petter.

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? skriver inte här.

32. Hur många gånger har du svurit idag? ingen aning.

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? ba , typ, kanske

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nääe

35. Ska du jobba imorgon? skola*

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - haha, det vill ni veta va ?

37. Vad borde du göra nu? inget.

38. Har du något smeknamn? - Haha, om jag har ? har hur många som helst :p

39. Sover du mycket? sover länge* men inte mycket..

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? oj, vettefan. 

41. Vad ska du göra på lördag? inget bestämt än.

42. När var du ute sist? igår, jag har varit isolerad i detta rum idag.

43. Har du gråtit idag? kanske det.

44. Är du en glad person? Haha, ohja :D

45. Har du roligt nu? nej ? :p

46. Vad äter du helst? det ja är sugen på.

47. Vem var du med sist? ellen,kevin,jacke,cassi,molly,paulina,anthon,calle,tim,andreas,sandra,eddie,johanna,jossanhar jag glömt nån? ;)

48. Vad heter din mamma? Lisa.

49. Vad är hela ditt namn? Anna Matilda Elisabeth Wallin

50. Tycker du om någon just nu? ohja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0