sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem, letar efter nått att säga som kan ändra allt

Ja hur gick det med det här ständiga "jag måste plugga" ?
jag har hur mycket som helst att göra men har haft så ont i magen.
Jag kunde knappt röra mig och tärarna höll på att rinna men så jag drog mej hem, la mig i sängen kollade på gårdagens big brother avsnitt för jag missade ju det.
nu har det snart gått över, måste vila lite till sen blir det att plugga jävligt mycket.
Sen ska jag prata med Walle ♥ - har jag planerat ;)
sen vet jag inte, hm .. ja.. det var väl allt.
BTW : det snöade imorse, i maj.. sjukt..

lägger ut nya bilder snart. kysshejj !

Kommentarer
Postat av: tessan

tack :)



allt bra?

2011-05-05 @ 17:48:29
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0