Svar på frågestunden..

Gubben i lådan :) om Frågestund.:

Singel ?:)
Hur många seriösa förhållanden har du haft?:)
Vilka bloggar läser du ?
Vad shoppade du senast?
Hur mycket får du i månadspeng??:)
Typ det jag kom på ;)

SVAR :
Nej det är jag inte :)
har haft 1 :)
mina kompisars o typ Kenza
trosor o strumpor:)
från 600 - 800

Annie:

Vart finns affären Monki? Nära Sollentuna eller? Kram Annie!

svar:

den affären finns lite överallt men jag handlade i kista :)

Karro:

klänningen som du har på din header- vart kommer den ifrån ? :)

& sen vart i STHLM bor du ? :)


Svar:
den kommer ifrån SALT

Sollentuna - norrviken

Johanna om Frågestund.:

ska du ha moppe? :)
isånnafall vilken?
hur många syskon har du ?
är det din naturliga hårfärg eller är det blekt ?
går du på nån sport ?
reser du mycket ? jag menar du vaar i Kina o Spanien nyss.
hihi, kul :)
Svar :

kanske, vi får se :)
1, en lillasyster
nej, det är blekt
nope
mjo, vi åker typ utomlands minst 1 gång om året

Timoteij :
Vad hände med dig och Moa?
Vem är Walle?

Svar

Oj, tänk att det jämt kommer upp. Jag orkar / kan inte ta upp allt här.. tror det är bäst så.
Walle eller ja, Robin är världens finaste pojkvän ♥, tror ni förstår då va ? ;)

typ sååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0