tidsfördrift..

Kärlek
Hur många har du kysst? haha, hur många som helst.. om man räknar med "galaxenkyssarna"
Har du gjort något inom sex/kärlek som du ångrar? njae.. nej ..
Hur långt är det längsta du gått med en kille/tjej? Typ 2-3 mil eller något liknande
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? haha, ohja.
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Gud nej :)
Har du sagt "jag älskar dig" till någon utan att mena det? Nej.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? ohja.
Har du sparat något ifrån ett gammalt förhållande? Haha, nej ?
Har du somnat gråtande på grund av kärleken? mjo, det har hänt.
Har du varit på en blind date? Nej .
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? kommer inte ihåg hur långt det blev tillslut..
Har du någonsin varit kär? om jag har ? jag äe !
Är du kär? Ohjaaa !:D
Är du singel ? nejnejnej :)
Diverse
Favoritfärg? Svart, vitt,rosa. typ alla färger..
Mobiltelefon? Just nu ; SAMSUNG - suger
Skola? Runan
Senaste filmen du såg? oj, kollade på nån på tv4film . kommer inte ihåg namnet..
Senaste låten du lyssnade på? LILLA LADY- DANIEL ADAMS-RAY ♥
Vad står det i ditt äldsta sms i inkorgen? Haha, tar näst sista ist (a) - haha men är ju inte lagd åt de hålle ;)<3
Vad står det i ditt äldsta sms som du har i skickade? Lungt, puss :** <3
Har du duschat idag? Inte än.
Vad var det senaste du sa till din mamma? "Jag tar en sån där låda tror jag "
Vad var det senaste din mamma sa till dig? "funkar nätet?"
Går dina vänner före en partner? beror på..
Vad ska du äta till middag ikväll? köttbullar o mos, bättre än bäst är det. hii :)

Vänner
Har du någon bästa vän? Flera :)
Vem av dina bästa vänner bor längst bort? oj.. Ludvig tror jag :)
Är du ofta med dina vänner? ohja. jämt :)
Vad är ditt bästa minne med någon vän? Finns ju oändligt många..
Säg namnen på några riktigt bra vänner? Calle,Anthon,Ellen osvosv. orkar inte.
Kan du vara dig själv med dina kompisar? Självklart.
Har du hatat någon av dina bästa vänner? haha, jag har hatat Ellen men det var ju innan vi kände varann? nu är hon världens finaste ! ♥
Litar du på dina bästa vänner? beror på i vilket sammanhang ;))
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Njaa
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?haha aa.
Var bor dina bästa vänner? här i sollentuna, i kilafor, östersund, västervik.. oj många ställen :)
Har någon av dina vänner ljugit för dig någon gång? Jarå, det har vi alla gjort.
Vem av dina vänner saknar du mest just nu? oj, alla jag inte har träffat på några år..
Vem av dina vänner önskar du var med dig just nu? calle,anthon,ellen. prata !
Har du många vänner i din klass? ohja.
Vem av dina vänner har du känt längst? Emma ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0