1:a December

Välkomnar årets sista månad, december: vi är alltså inne i vintermånaden och inte en enda snöflinga finns på marken. hemskt egentligen, men den här månaden kan man inte göra mer än älska. Man får lov, det är jul, det är nyår och jag kommer att lära mig åka skidor iår! det är mitt nyårslöfte! haha. det är även en massa födelsedagar. Mina fina vänner fyller hela 18 år och skaffar körkort osv. Jag kan inte säga nått annat än att jag tycker tiden går jobbigt fort, tyckte det var nyss dem var lika små som jag är. galet.
Hursomhelst. Har suttit här i några timmar och pluggat nu, kinesiskan vägrar fastna så vi får se hur det går. Ska borsta tänderna och lägga mig ner, läsa på lite mer no och se till att inst få G imorgon på provet. Det sköna är ju faktiskt att de snart är helg! Imorgon ska jag ut och käka på nått hemligt ställe än så länge, men ska försöka ragga med mig nån innan det och köpa paket till min fina mamma som faktiskt fyller hela 37 år den 2:a December.
Sen i helgen kommer jag få sova i världensbästa armar, heeela helgen. känner att den här helgen kommer bli grym.
Vi hörs imorgon kära bloggläsare, sov så gott nu för det ska jag göra, (när jag läst klart..)
Nu ringer min babe och ska säga godnatt också så vi hörs imorgon! pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0