Åhh!..

Sitter med min underbara familj och pojkvän och pratar om att flytta. haha får se hur det blir med det. ni anar inte vilket hus vi pratar om alltså. gaaah!
haha, drömmer lite här!
Dagen har bestått av mys och vi har även spelat en massa spel. Sen bjöd vi älskling på indiskt förra helgen så nu ville han ha det igen såå klart att vi käkade det lixom!
Nu ska jag kolla lite mer på SÅ MYCKET BÄTTRE.
sen blir det nog film med älskling.
hörs senare! Ska hitta min kamerasladd också så ska ni få lite fräna bilder också.
pusshejj!
jag vet, göööölligt! haha :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går ett ryyykte i västervik om att robin varit otrogen, äre sant eller? ;oooo

2011-11-14 @ 00:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0