Godkväll?

Sitter och pluggar matte och myser i min sköna säng, känner att den ropar på mig men jag blir uppe några timmar till. måste iallafall få g på matteprovet. galet svårt. Kom hem från skolan med lite lussebullar. Käkade dem, somnade, åt mat, pluggade några minuter, facebook, kollade på den som dräper. sen nu blir det plugga i 2 timmar eller nå, känner hur mycket tid jag slösat bort på skitsaker, ajaj.
Nej nu ska jag nog faktiskt fortsätta. vi hörs senare, om inte så hörs vi imorgon. pusspuss.
Justja! Min underbara pojkvän gav mig en tröja i helgen också, som 6 månaders present. gullegull!
snacka om att lägga saker på minnet. visar en bild senare nån gång, men det är en blå pippitröja:
haha, ja hörrni. camen används flitigt på våra urtråkiga lektioner..
men just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0