Godmorgon!

Sitter i skolan och har SO, utan lärare - igen.
Fett stört egentligen, jag menar, vi kan inte göra jämförelsen för att hemsidan är cp och ah.
utan lärare och allt. Ikväll blir det plugga till svenskaprov, jag skulle gjort de igår men jag pratade med min otroligt saknade pojkvän istället, han har inge pengar på mobilen så hade inte pratat med honom på länge. Var även och små shoppade lite igår, blev en påse godis (ajaj..) och en tröja och lite smink. Men iallafall, är så galet trött så känner mig mer sugen på att gå hem och sova men nejnej. Vi hörs senare ikväll om jag hinner annars blir det imorgon tyvärr, hinner inte med bloggandet just nu eftersom att jag har en del att ta igen sen jag var sjuk och sen är det lite prov och så. pusshejj!
Ge mig sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0