Jag är bara tvungen..

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senaste sms av? Älskling
Vem tänker du på nu? Tänker på honom eftersom att det var det jag skrev,
Vem pratade du senast i telefon med? Paulina
Vems hus var du senast i? Förutom mitt, så Paou´s
Vem önskar du var med dig nu? vem som helst. forever alone typ.
Vem är din favoritsläkting? Vet inte, kusin kanske?

VAR

Var är din mobiltelefon? brevid mig.
Var handlar du mest? H&M, Gina Tricot, BIKBOK, och monki
Var fick du tag på tröjan du har på dig? hm och Jc
Var åkte du senast bil? hem från O´Learys?

VAD

Vad åt du senast? En maträtt som var så galet stark så både jag o min mage dog.
Vad drack du senast? Juice
Vad är det för färg på dina byxor? Rosa mjukisbyxor.
Vad är den närmaste saken som är blå? En blå påse. hah
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? har ingen speciell.

Vilken film såg du senast? Dead Mary - sjukt dålig.
Vad hör du just nu? musik- We found love.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Klart
Hånglat på en bio? Haha neh, faktiskt inte.
Hånglat i skogen? Jorå, har nog hänt.
Tyckt att din kusin är het? lilla Sigrid är snarare söt så nej.
Sovit naken? Ohja

Kört över hastighetengränsen? med min cykel ja! (a)
Målat om ditt rum? Jarå
Dansat framför en spegel? händer väldigt ofta.
Fått hicka? ja
Dumpat någon? jo.
Stulit pengar från en kompis? nejnej

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nerå. scary :s
Varit i slagsmål? Har jag nog, inte på riktigt men ah.
Smugit ur ditt hus? haha, har jag säkert.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? mäh. har säkert hänt.
Hånglat med en främling? Jo, tyvärr.. blä
Älskar eller saknar någon nu? både och .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0