Jag är så less..

Ibland är det lugnt inte alls mycket prov eller inlämningar. Men som nu så är det hemskt. Självklart ska alla lärare planera in samma veckor med endast nån dags mellanrum, bara den här veckan liksom:
vecka 46:
Måndag:-
Tisdag: Kinesiskaprov, matteprov del A
Onsdag: Engelska, aktion julklappen.
torsdag: Matte del B
fredag: Bostadsarbete, NOprov om DNA - alltså hur många sidor som helst att plugga på.
nästa vecka o framåt:

svenskaprov, engelskaprov. vecka 47 & 48.
okej det kanske inte låter mycket men ärligt. det enda man gör är. Gå upp - skola - Hem - Plugga - Sova.
jag orkar inte. gaaaah och mitt i allt började jag inse att det kanske är dags att kolla gymnasium.
Jag är alltså jävligt less på skolan och allt därimellan. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0