Love of my life ♥

Det är som ni vet inte alltid så lätt, ibland får man dessa dagar då man bara vill lägga sig ner och dö.
Men det är just dessa dagar man inser vad man har och vad man inte behöver, det är dessa dagar man inser vilka som är skit och vilka som är värda dig. Oftast tycker man att man saknar någonting eller att man verkligen inte har nånting, att man är så ful och att alla är så dumma i huvet, medans du egentligen inte vet själv varför du gråter eller bara är jävligt sur. Du vet inte varför du skriker på dina syskon, du vet inte varför du är otrevlig mot alla människor runomkring dig. Oftast finns det nått i grunden, ibland inte. Just dessa dagar ska du vara rädd om dem du har, dessa dagar behövs dem. Det bästa som finns enligt mig är om du tycker du själv är värdelös och störd men att någon kramar om dig och säger hur det egentligen är, någon som säger "men älskade du, det är inte dig det är fel på" eller att höra hur mycket man betyder för den personen. Jag var väldigt ledsen som mindre, men jag har haft väldig tur. Har haft min mamma och pappa där medans vännerna har svackat lite. Ibland fanns dem ibland inte. Men just nu har jag det grymt.
Jag har världens finaste vänner, jag har världens finaste föräldrar och sen har jag även världens underbaraste pojk. Det har varit mycket problem och bråk och skit på sista tiden men sånt behövs somsagt för att inse vad man inte klarar sig utan. och jag vet att jag inte klarar mig utan mina hjärtegos ♥
image description
image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0