Muuuusik

Sitter på musiken och har absolut inget att göra. Mina kära vänner lär sig genom eld på bas och trummor och jag ska sjunga men jag kan redan texten så jag har inte så mycket att göra, känner att jag lär sitta här i nästan 2 timmar och inte göra ett skit. Jacob och Andreas skypar med Calle som är i ett annat klassrum. haha.
Slutar om 5 timmar och en kvart, gaalet. fyfan alltså. Vanligtvis hade jag slutat halv 3 men eftersom att vi har matteprov så blir jag kvar här och gör en massa matte. Det behövs trots att jag inte är alls sugen. Hade ju världens underbaraste kväll igår, det var riktigt längesen och det behövdes, jag och min älskling pratade om allt mellan himmel och jord och jag kom fram till att han är världens underbaraste kille. Vi har ju haft så jävla mycket svackor men nuså. Happ, nu ska jag tydligen sjunga. aja hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0