O´Learys!

Käkade lite och är nu hemma. Sitter o smsar med mina pojkar från kilafors, drar ju dit imorron :))
Galet skönt ska det bli! Så packa och så ska jag göra ikväll.
Blir kvar till Söndag, det går liksom inte att beskriva hur skönt det ska bli att komma ur det här "deppmode" som jag har. Komma upp till underbara människor och kusinen o så.
Nej nu ska jag sluta skriva skit saker. Haha.
vi hörs senare. pusshejj!


Åhhhhh! min mejl är spärrad och det går inte att fixa. helvetesjävlaskit..



om ni undrar varför jag lägger ut gamla bilder så är det för att jag ärligt talat inte har några andra just nu. så ni får stå ut. Gammalt är ju också kul, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0