Oojojoj,

förlåt förlåt, har inte sett kommentarerna förns nu men iallafall linnet på bilden kom alltså från hemsidan jag länkade på "svar på tal" inlägget.



45 minuter kvar av min födelsedag sen är det 365 dagar kvar tills jag fyller 16.. surt.
Dock ca: 30 dagar till jul - får nöja mig med det. hehe.
Min födelsedag har varit underbar, avslutades i stan med min syster och mamma och även en galet mysig stad. Kom hem, kollade män som hatar kvinnor. älskar filmerna alltså.
Imorgon blir det gymnasiemässan och sen hem eller ut och käka, sen går bussen till Ullared vid 22.45. Sent men ah det ligger en tanke bakom det hela, haha. Hursomhelst.
Bilder på presenter och allt sånt kommer på söndag? morfar kommer då och jag väntar även på fasters paket som ska komma via posten - åh älskar att fylla år.
Förresten så fick jag nog världens gulligaste mms video idag, älskade kusin sjöng "ja må hon leva"
(hon är 2 1/2 år) snart får jag äntligen träffa mitt lilla hjärta som jag saknar nå grymt.
vi hörs imorgon, eller nått! annars får ni ha en trevlig helg! pusshejj!

lite sådär oseriöst innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0