Bara för att jag har så fruktansvärt tråkigt.

KÄRLEK

hur går det med kärleken? Toppen! 

är någon kär i dig nu? Det hoppas jag, haha jorå.
är du kär i någon nu?  ohja!
vem är sötast just nu? Min kusin, lätt.  
har du berättat för någon person att du inte har känslor för den fast du vet att den har det för dig?: Har säkert hänt någon gång.

tror du ens på kärlek? Jarå, absolut.


HAT

vem/vilka hatar du verkligen?: Hatar ingen men ogillar.

varför hatar du dom? -

hatar någon dig? Jarå, det finns folk som iallafall inte gillar mig- sen hatar vet jag inte.


DIN KLASS

vad tycker du om din klass? Min klass kan vara störd men ändå grym.

vem litar du på mest i din klass? Oj, helt ärligt så vet jag inte.

är någon utanför i din klass? njae det kan man väl inte säga.

vem har finast kläder? Finast kläder? oj, alltså alla har ju galet snygga kläder så kan inte välja en speciell.


välj två vänner som.. ( om det är möjligt )
du litar på: Paulina & Tove
får dig glad: hela bunten, såklart ♥
du skrattar ofta med: Ellen & Andreas - dem kan det där med att skämta dem. haha
är saknade: Allihopa - dem i norrland, Emil och dem här - har inte träffat vissa på hur länge som helst.
du vill träffa: älskling & älskling. haha.
du känt länge: Jadu, jag har känt många i min klass länge men det är väl inte så mycket vänskap nellan oss längre.


PERSONLIGT
fullständigt namn: Anna Matilda Elisabeth Wallin
kön: Tjej
ålder: 15 år den 24 november.
längd: runt 1.70
födelsedag: 24 november
hårfärg: blond med utväxt. yeah
ögonfärg: blå
boende: villa
skostorlek: 36-37-38
humör: Glad glad glad.


KÄNSLOR
har du gråtit för att du varit arg? ja gud ja. 
har du varit kär i någon du inte haft chans till? Har jag nog förr..
när grät du senast? Igår för jag mådde så sjukt dåligt. En riktigt hemsk migrän.
är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? Jag visar alltid om jag är ledsen, kan inte hålla det inne.
menar du det du säger? Jao.


DITT ELLER DATT
pengar eller kärlek? kärlek
singel eller
förhållande? förhållande
sola eller bada? Sooola och bada såklart. men sola om jag bara får välja en,
mobil eller dator? mobil med internet isånnafall, hihi
gröna Lund eller Liseberg?: Liseberg!
mc Donalds eller Burger King?: Donken!
dans eller sång?: Sång
fotboll eller innebandy?: Fotboll! 
flyga eller åka båt?: Båt om det går jävligt fort - annars flyg ;)

ÄRLIGHET
lovar du att vara ärlig?: Aa
har du varit kär i din bästa kompis?: haha mjo.
har du ljugit? Alla ljuger flera gånger om dagen har jag fått lära mig av våran bildlärare, hah!
"hur mår du?" "bra" men igentligen kanske man mår skit men man orkar inte prata om det- fattar ni ? 
har du fuskat på ett prov? Jajjemen det har hänt nångång.
har du en hemlighet som bara du vet? Har jag säkert- kan inte komma på nån nu eftersom jag att jag är väldigt duktig på att säga sånt till pojkvännen min, haha!


RESOR
har du varit utomlands?: Minst en gång om året.
i vilka länder har du varit?: Thailand,Kina,spanien,grekland,egypten,danmark,  osv.
har du åkt flygplan?: Jajjemen
tåg?: Ja
båt?: Ja
buss?: Ja
har du bott utomlands?: Nej, bara under en eller 2 veckor ;)
vart isåfall?: -
kan du något annat språk?: engelska? och minimalt med kinesiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0