Förlåt för min urusla bloggning men..

Jag har faktiskt försökt några gånger, men appen har inte fungerat alls. Men nu är jag tillbaka- näst sista dagen på praon. Känner att jag faktiskt kommer sakna mina små snoriga barn lite, hihi.
fortfarande ovant att dem ropa "fröken" efter än, och ja, blir tillomed kallad gammal. haha. Hursomhelst, ska dra på mig kläder och så, utedag idag.
Första sovmorgonen den här veckan, mer än skönt. Skriver mer ikväll. Pusshejj!

Juste! Tar ju även hand om mig utfunnits kusin som följer efter mig överallt o som vill bygga puzzel jämt, så jäkla söt- som ni ser på bilden vill hon inte att jag ska gå på toa heller. haha gullunge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0