Förlåt!

För dålig uppdatering! Har verkligen inte haft tid- eller jo men jag har glömt bort att göra det. Haha.
Iallafall på fredagen blev det myspys hos baaabe, (han spenderade dock nån timme framför datan & Skype- som vanligt, haha) sen fick jag somna brevid världens bästa. Lördagen var riktigt degig. Jag sov en hel del, han höll på med datorn, drog vidare på 30 års fest hos min faster, riktigt trevligt. Sen var vi ute nån timme sen somnade jag i soffan brevid pojken min. Sen idag fick han även sin present, ska med honom ner till Västervik på fredag men ah han fick det nu iallafall. 17 år om några dagar.. Galet! Haha. Nu ska jag plugga för imorgon har jag verb förhör, ska klara det;)
Vi hörs mer imorgon eller nått! Pusshejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0