Ser jag på min himmel, min himmel som är blå.

Hej underbara läsare.
Ja, jag lever. Har dock varit hemma idag för mitt huvud har varit ett rent helvete hela kvällen och natten igår, vaknade även och kände att jag behövde vara hemma så det var så det blev. Är hemma själv nu också, resten av familjen är på nån shoppingkväll på stinsen, kul att det var just idag ;/. Goodiebags och sånt där ni vet ;)

Men imorgon är det helg och jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra, får se. Ville ju att min babe skulle komma men de ville ju inte han så det kan jag ju glömma.. Får se vad helgen bjuder på för skoj, förmodligen hem till Paulina nån kväll eftersom att de inte blev nått förra helgen. Nu ska jag kolla vidare på True talent så hörs vi mer sen nån gång, kanske ikväll.
Pusshejj!

känner ni igen mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0