Svar på tal:



Svar:

Hej!
Jajjemen, det stämmer. Katter, hundar,marsvin, allt sånt.
Jadu, det har jag faktiskt. För några år sedan var jag jätte ledsen för att jag inte kunde hålla på med hästar, medans hela min släkt typ gör det. Men så jag fick vara med i stallet hos farmors granne och fixa en liten ponny och det gick ju inte alls bra. Började med en massa nysningar, sen vart det svårt att andas, gick ut och tog luft sen gick jag in och fortsatte-jag ville ju så gärna. Men aa det slutade inte bra alls. Jag ramlade ihop på väg hem, tur var att farmor var med. Hon tog mig under armen och vi gick hem. Kan inte förklara hur det känns med typ att man andas i ett sugrör och att lungorna är små och allt kliar i kroppen. Näe svårt att förklara. Slutade med att det aldrig gick över, racerfart in till sjukan och där satt jag och andades i en sån där mask, smakade lakrits, väldigt äckligt var det. Sen blev det bra efter nån timme.
Så aa det har hänt.
Klart att jag svarar, fråga om de är nått ni undrar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0