Titta på mig när jag dansar.

Ursäkta för mitt dåliga bloggande men jag har varit upptagen för gårdagen spenderades på stinsen med Jossan och Paulina. skit mysigt. Skulle även köpa skor, men det blev inte av. Fanns inget jag var intresserad av, eller alltså. ett par men dem såg ut som skit på mig. haha. får se, min vilja kanske gör så jag ändrar mig. who knows? Hursomhelst. Sen blev det super mysig middag med: jossan,paulina,ellen och Ida. Sen vart det en promenad in i Viby. Idag blev jag bjuden på filmkväll hos Paou också men jag har ingen ork. Tänker nog snart lägga mig och mysa i sängen eller hos mamma o pappa. Imorgon blir det One tree hill typ hela dagen om inget annat skoj händer. Vi hörs väl sen babes.
Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0