//Baby det ska vara turbulens//

Imorgon blir det nog färgning och klippning för mig faktiskt. Eftersom att min pappa erbjuder sig att betala så säger man ju inte nej precis ;). bara det att det kommer nog sluta med att det inte blir nått för vi har mycket bokat imorgon. men jag hoppas. På fredag ( om en vecka alltså..) Drar jag och Paulina upp till kilafors - åh vad jag har saknat det stället!. galet - Saknar ju älskling också såklart! ♥
Nu ska jag hitta nån skön film och käka lite godis och så. Hela familjen sover så sällskap får jag inte .. och smsa kan jag inte heller göra eftersom att alla är ute och har kul, men vad ska man göra? skulle också med på NRJ men tror ni att jag fick? nej inte precis .. Sen krisar det i min plånbok just nu så det var kanske bara bra. 250:- sparat till nått annat skojj ;). hörs sen eller imorgon!
Pusshejj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0