Lite tankar på kvällen..

Jag trodde seriöst att det skulle bli ett helvete efter allt som hänt, trodde att allt skulle bli galet jobbigt.
allt jag trodde var dock helt fel. Allt blev bra, allt blev 100 gånger bättre. Jag är trött på folk som säger "välj sida" eller "ofta du väljer honom framför oss." Jag väljer inte någon. Jag väljer inte sida.Vi går inte på dagis. Men jag tänker inte heller leva med folk som snackar skit. Det här har gjort mig glad. Efter allt som hänt så mår jag mer än bra. Och jag förtjänar det här. Jag grät inte förut för att jag var ledsen, jag grät för att jag levde på ett sätt som jag inte ville leva. Jag har inte kunnat säga ifrån, jag har rent ut sagt "slickat röv". Jag försökte behandla er väl. Jag försökte ta hand om er men istället gör ni mig ledsen. blablablabla tänker ni men det här skriver jag för att jag vill ni behöver inte läsa detta.. det jag vill berätta är att det sägs saker i skolan som inte alls är sant om vad som hände o så. (dem som var med förstår vad jag menar..) Jag mår inte dåligt över det. inte alls. Jag är hur glad som helst. Dem jag är vän med nu, inklusive famillj och pojkvän är värd mer än guld. Jag älskar er mer än allt annat. Och jag orkar inte längre vara ledsen, jag orkar inte längre säga "äh det gör inget, det är lugnt". För det är fan inte lugnt.Vet inte varför jag skriver det här men nu vet ni. Att alla dessa "emotexter" jag skrivit förut har varit för att jag har varit osäker. Jag har varit rädd för att förlora alla jag har av olika anledningar. Jag är fortfarande rädd för att bli lämnad ensam. men inte lika mycket. Jag vet vilka jag kan lita på, jag vet vilka jag vill umgås med. Resten vill jag inte ha med och göra.. Lögner och sånt är det värsta som finns. Ni har verkligen visat hur lite jag har förlorat. Ni ska vara riktigt tacksamma, det kunde ha blivit mycket värre. Nu är jag glad. Nu kör vi.

bjuder på den här otroligt osnygga bild - som ni ser så somnade jag visst med en fläta så såhär såg jag alltså ut när jag vaknade. knas.

Kommentarer
Postat av: THILDA

Grymt söt hjärtat!

2011-09-16 @ 15:10:29
URL: http://thilddakarlsson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0