Medans sockerkakan blir klar..

132 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, inte alls..
hur många har du varit kär i? - vet inte. inte många. 
är du kär just nu? - Ohja! :)

- Tio frågor om dig själv

namn? - Matilda
när fyller du år? - I november
några piercingar? - hah, öronen? ;)
vad har du på dig just nu? - Min onepiece..
vilken årstid är bäst? - Helt klart sommaren men sen är vintern också grym, synd att den är så lång bara.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova hur länge jag vill och självklart vakna upp brevid älskling ♥
vad tycker du mest om hos dig själv? - Åh, vad svårt att svara på.. :s 
vad är du bra på? - Hmm.. inte mycket men jag är bra på att diskutera. hah ;)
vem älskar du mest på denna jorden - Familjen, mina fina vänner och Robin såklart.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på, helst med älskling men jag tycker det är riktigt skönt att sova själv också.. Så både och.

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - ingen vet allt men.. måste nog svara Lovisa på det, hon har fått veta det mesta nu sista tiden
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga på olika sätt men måste nog svara Ellen.
vem är snyggast av dina vänner? - Allihopa!
vem är den du helst har filmkväll med? - Samma svar där, allihop.
vem av dina vänner är mest "evil"? - Haha ingen aning :d

- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Mamma.
har du bra kontakt med båda dina förädrar? Jaarå! det har jag!.
vem är farligast i din familj? - jag är livsfarlig ;)
vem ser roligast ut i din familj? - haha, allihopa.
vem är coolast? - Jag?
har ni något husdjur? Näe :).
vem har du mest gemensamt med? - Pappa, heh.
vem står för underhållningen? - Det är nog jag faktiskt. haha.
vem sover du oftast med? - ingen..
roligaste kvällen med familjemedlem? - ingen aning..

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - vaknat,varit barnvakt,kollat tv, bakat och nu sitter jag här..
har du varit glad idag? - Jarå. men trött..
har du varit ledsen idag? - Näerå.
har du gjort något bra idag? - Nej men jag ska snart tvätta, det är väl bra? ;)
vad ska du göra nu? - tvätta...
har du gjort något dåligt idag? - Skrikit lite på mina kära familjemedlemmar kanske?.
vad har du ätit idag? - Frukost + donken
har du duschat idag? - Nej men ska innan jag lägger mig.
är du trött nu? - Ja det är jag, väldigt.
vad händer imorn? - Skola, sen plugg!
går du i skolan? - Yep.
du varit i skolan idag? - Nej, helg :).

- ANNAT

Hur mår du just nu? - Helt okej.
Har du piercat dig? - Nej.
Är du hungrig nu? - Nja sådär
Vad är klockan nu just nu? - 16.05
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Ellen
Vem ringde du senast? - Isabel  :)
Vem sms:a till dig senast? - Isabel
Vem sms:a du till senast? - Isabel

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 15 sekunder sen ;)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Samma

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - eh, nej..
Har du sminkat dig idag? - nej.

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - nej.
Vilket är ditt favoritband? - Har inget..
Vad gillar du för musik? - Lite blandat ;)

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja.
Har du fler än 3 jeans? - jarå
Har du fler än 5 tröjor? - Aa

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Yes
Använder du wax? - Nä?
Använder du ögonskugga? - Nop.
Använder du kajal? - Nej.
Använder du hårspray? - Det händer.
Använder du volymspray? - Det händer.
Andänder du mousse? - Jarå.
Använder du parfym? - Jajjemen
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - Nej.
Använder du rouge? - Nej.
Uppsatt hår eller hängande? -  hängande.
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej men ibland så.
Duschar du varje dag? - Oftast ja,
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej.

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Ja.
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du ett förhållande? - Jajjemen!
Är du romantisk? - Vet inte, lite hoppas jag väl..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ohja det har jag gjort.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Oj kommer jag inte ihåg men det var inte seriöst. var flera år sen.
Hur länge höll det? - Haha, oj, några dagar kanske ;)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Aarå, i 3:an
Vem sov du senast bredvid? - Älskling.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Robin, fast jag vet inte om han sa det så men aa ni fattar
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nop.
När fick du din första kyss? - Ingen aning..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jag vet inte runt 19-20? ingen aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahah!  nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nop!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpad tror jag. hah
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - En kille ska verkligen bryr sig om mig och ska ha humor. Sen utsidan är svår att föklara men jag gillar när det är stort. inte tajta tröjor och sånt. nejnej. svårt att förklara men aa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0