ny månad, nya bekymmer.

Välkommen September och även kylan, hösten och allt det där som brukar hända i september.
hösten är faktiskt riktigt underbar. och nu är det bara 3 månader kvar till min birthday också. vet inte vad jag önskar mig iår, haha första gången jag inte vet vad jag vill ha.
hursomhelst.
Idag gick jag upp tidigt, drog till skolan, var där vid 8, hade skola hela långa dan sen drog jag hem i regnet och sen satte jag på mig one piecen, drog en rejäl städning, eftersom att jag får besök imorgon utav babe- äntligen!
nu tänkte jag sätta på en film och bara ta det lugnt, kom precis in i nån slags koma. är hur trött som helst. heh.
Jaja, nu drar jag. vi hörs sen. fråga nått i frågestunden när ni ändå är här vettja.
pusshejj!



kommer ni ihåg när jag la u dessa bilder? när jag o moa hade fotat hur mycket som helst. har lite bildbrist så jag bjuder på bild i repris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0