Stackars måndag, hatad av alla.

Hallo bloggen.
Vet att jag inte har uppdaterat speciellt bra den här helgen men det kanske inte är så konstigt. Såhär har min helg sätt ut iallafall:

Fredag: Jag och Paulina drog upp till landet, köpte pizza, drog hem till älskling och tog det lugnt, sen drog vi vidare till "spökhuset". hemskt hus och vi var lite osäkra på om vi skulle dra in men sen kom väl 15 pers till och då blev jag lite besviken, tycker resan dit o hem var värre. h a h a.
hatar skog och mörker ;)

Lördag: Vaknade tidigt, duschade, pratade lite sen drog vi och köpte frukost sen cyklade vi och väckte älskling, sen drog vi och firade min faster som har fyllt 30. Sen hem igen, köpte middag och fixade det till 5 pers. Sen vart det film och lite kaos ett tag. Sen vart det wordfeud tävling tills vi slockande..

Söndag: Vaknade upp brevid båda mina älsklingar, fick upp Paulina medans min pöjk sov vidare.. sen blev det packa och aa, var hemma och myste hos älskling, sen drog vi hem.

typ det som har hänt, riktigt mysig helg. Nu i helgen åker jag upp igen och då är det bara jag och babe eftersom att resten utav mina fina vänner åker bort så det blir bara han och jag :)


haha, sötnosarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0