underbara människa ♥

haallo.

Det blev ändrade planer den här helgen därför har jag inte bloggat!
På fredag natt ringde älskling mig och sa att han skulle komma på Lördagen så jag kollade upp tåg och så och sen kom han på lördagen till mig. Glad tjej! Sen har vi tagit det lugnt, kollat film och varit hos Paulina osv. riktigt mysigt. Han åkte hem tidigt imorse dock och jag känner redan hur dött det är här. På fredag får jag träffa honom igen. Om ni undrar varför jag bloggar så cp så är det för att min dator är helt störd så det tar år att blogga men jag ska försöka så ofta jag kan. Tänkte bara slänga in ett inlägg och berätta att jag lever och att jag mår bra.
såhär ser väl min vecka ut..

Idag: Sova och kanske plugga lite.
tisdag: Plugga
onsdag: Matteprov och tandläkaren
torsdag: plugga
fredag: landet med Paulina :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0