svar på frågestund.

Kärlek och vänskap:

Sant att du bråkar med flera killar i din klass? varför?
Svar: Ja det är sant, av olika anledningar. Tror nog att det är bäst att det stannar utanför bloggen men somsagt det är sant.

skulle du kunna skriva lite om din pojkvän? visa bilder, berätta lite om honom, vart han bor osv? skulle vara roligt att läsa förresten ni är super gulliga tillsammans.
Svar: Tack vad gullig du är!
Ja det kan jag väl göra, tycker jag gör det ganska ofta men okej :)
hm..
Robin Wallman heter han och fyller 17 i oktober.
Han kommer ifrån Västervik men bor för tillfället i kilafors, där jag även har lantställe.
det finns ärligt talat inte speciellt mycket att säga mer än att han är världens bästa kille. tror det förklarar väl allt? ;)
ni har sett många bilder på honom men här kommer hans profilbild. min hårding.

Hur länge har du och Robin varit tillsammans?
Svar:  Vi har varit tillsammans i snart 4 månader :)

vad är det bästa med robin? helst svara inte typ allt utan säg en sak. :)
Svar: Oj, gud vad svårt .. jag hade faktiskt sagt allt om du inte hade sagt sådär.. men en sak är väl att han alltid finns där oavsett vad. Man kan alltid prata med honom osv.

Vad är kärlek för dig?
Svar: Sånt är jag riktigt dålig på att svara på men det finns ju olika slags kärlek.
ill min familj och Robin.. men jag tror nog att jag skulle kunna säga att kärlek för mig är någon man skulle kunna göra allt för, någon man alltid skulle ställa upp för osv. lite knepigt svar men hoppas du förstår :)

Beskriv mig med 3 ord? (Thilda ♥)
Svar:
Underbar
söt
grym ♥

Säg 3st du litar på mest av allt?
Svar:  oj vad svårt.. men jag litar på väldigt många, ärligt talat. men Robin, dig och flera. kan inte välja ut 3 st.

Om mig:

Om du fick beskriva dig själv med 3 ord vad skulle du välja för ord isånnafall?
Svar:  hahaha, men gud .. typ - snäll,irriterande,sjuk humor.

Nämn något som gör dig riktigt ledsen eller deprimerad. nånting som gör så du blir allmänt trött på allt.
Svar: Om jag förstår frågan rätt så måste jag säga att om nån säger "jag är väldigt besviken" eller "det här trodde inte jag om dig" så rasar hela min värld typ, haha. nej men jag hatar att göra andra ledsna/ besvikna osv.

vad är det dummaste du någonsin gjort?
eller asså något du ångrar att du gjorde ^^
Svar: oj, alltså jag har säkert gjort nått sjukt dumt men jag kommer inte på nått nu.. tyvärr..

har du gjort nått dem senaste veckorna som du ångrar?
Svar: Men det här kan jag svara på redan nu, nej ingenting alls.

Är du allergisk mot något?
Svar: Jajjemen, pälsdjur & pollen.

Sant att du har tandställning?:o
Svar: Jaarå, har en räls i munnen jag också, men den syns aldrig. vilket är riktigt skönt :)

Favorit maträtt?
Svar: oj, allt som pappa gör är typ gott men annars är väl.. köttbullar och pulvermos det bästa som finns, haha :D

Cola eller fanta?
Svar: Cola såklart!!

Favorit mat?
Svar:  Har jag redan svarat på lite längre upp ;)

Favorit färg?
Svar: Svart o vit :p

Övrigt

Hur mycket pengar får du i månaden?
Svar:Olika, men det brukar vara 700-800 kronor.

Ska du ha moppe när du fyller 15?
Svar:  ska plugga till kort iallafall sen drömmer jag om den här, ska tjata lite till, pappa? (a)

hoppas hoppas.

Gillar du sushi?
Svar: usch nej, hatar.

Gillar du Justin bieber?
Svar:  usch nej.

Vilken linje vill du gå på gymnasiet?
Svar: vet faktiskt inte än men jag ska iallafall försöka bli polis - om jag fortfarande vill det sen men nu vill jag det iallafall.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0