What doesn't kill you makes you stronger..

Jag har förändrats, väldigt mycket tack vare olika saker - mest älskling. folk har sagt riktigt taskiga saker, folk har snackat ovanligt mycket skit. Jag har inte riktigt vetat vem/vilka jag kan lita på. Men ändå så har jag orkat. förut la jag mig ner i sängen och bröt ihop. Tänk att nånting/någon kan göra en så annorlunda fast på ett bra sätt. Vissa säger att jag "har förändrats" - och det har jag, jag vågar stå för det jag tycker och viktigast av allt, jag tar inte in nått som jag själv vet inte stämmer.

Så många gånger som jag har gråtit över småsaker. så fruktansvärt onödigt att jag ens har lagt ner tid på dessa idiotiska människor. Det är nu allt går bra och att bara veta att jag alltid har nån där - det gör mig "stark".

Om nån har en åsikt om att jag är dum i huvudet, eller att jag är en fitta så okej. Då får dem tycka det. Jag tänker inte ta illa upp för att dem inte kan bete sig. Alla har åsikter & självklart kan jag få ett utbrott om någon säger något sånt till mig, men det är för att det är brist på respekt. Man får gärna ha en åsikt men den vill jag inte veta.

Jag vet inte vad ni tycker om sånt här, men jag måste bara säga att det rullar på bra här. Med dessa människor så fungerar allt perfekt. Jag har valt dem jag vill umgås med, så är det bara och jag mår underbart bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0